Få et varigt vægttab med yoga

Denne artikel giver dig et indblik i vægttab med yoga og for dem, der bare vil af deres overflødige vægt, og vil se et nyt “jeg” i spejlet næste gang.

Sponsoreret indhold

Hvor mange kalorier forbrænder man ved Yoga?

Man ligger typisk mellem 180 og 460 forbrændte kalorier, når man dyrker yoga. Antallet af kalorier som du forbrænder, afhænger dog af flere ting.

  • Typen og stilen af yoga som dyrkes
  • Længden og intensiteten af yoga-sessionen
  • Sværhedsgraden af yogaøvelserne
  • Om du er mand eller kvinde

Her kan du sammenligne med hvad man forbrænder af kalorier ved andre former for sport:

  • Golf (gå banen rundt og bære køllerne) i én time: 330 kalorier
  • Aerobics i én time: 480 kalorier
  • Svømning (baner) i én time: 510 kalorier
  • Løbe 8 km/t i én time: 590 kalorier

Hvor mange kalorier forbrænder man ved Hot Yoga?

I snit forbrænder en mand ca. 46o kalorier i timen ved Hot Yoga, og kvinder forbrænder ca. 330 kalorier i timen.

Hot Yoga dyrkes ved en temperatur på ca. 40 grader og en luftfugtighed på 40 procent. Typisk varer en hot yoga-session 60-90 minutter.

Mange af stillingerne kræver styrke, fleksibilitet og fleksibilitet.

Sund og slank uden sult

Kuren som slet ikke er en kur! Til kvinder og mænd - ung som ældre.

✔ 7 Videoer og masser af materiale guider dig hele vejen
✔ Spis dig mæt hver dag og tab dig
✔ Ikke et quick-fix eller en mirakelkur - men en langvarig holdbar løsning
✔ Et stort "samfund" og community som støtter dig og kommer med gode forslag

7 nyttige tips til vægttab

  1. Vægttab handler om 80% spisevaner og 20% ​​træning
  2. Formålet med at tabe både kropsfedt og totalvægt
  3. Vær regelmæssig og konstant og dyrk yoga ofte
  4. Hold metabolisme aktiv ved, at indtage 5-6 små måltider, hver 2-3 timer. Dette vil også hjælpe dig i holde din pseudo sult i skak
  5. Vær der 100% omkring maden ved spisebordet, undgå at se TV eller chatte på telefonen, når du spiser og har en afbalanceret kost – det vil dine omgivelser også elske
  6. Husk 3 vigtige elementer i vægttab ved yoga – disciplin, beslutsomhed og dedikation
  7. Sidst men ikke mindst, søvn! Din søvn er vigtig for det mest i dit liv. Velvære, positivitet, humør, koncentration og ikke mindst vægttab

Historien indtil videre… Vægttab og yoga:

Kan yoga virkelig hjælpe dig med at tabe sig?

Den grundlæggende kendsgerning om yoga er, at det er en aerob træning, som kan hjælpe dig med at komme i form, når du dyrke det ved moderat hastighed. Hvis du er på udkig efter et større vægttab, skal det gøres under tilsyn af en yoga-ekspert og over en længere periode. Fordelen med yoga er det, der efterlader dig frisk og “ny” hver gang du er færdig med dine øvelser. Årsagen bag er, at yoga bringer dit sind, krop og åndedræt på samme niveau. Dette fænomen gør det mere interessant og nemt og effektivt i forhold til andre træningsprogrammer.

Sund og slank uden sult

Kuren som slet ikke er en kur! Til kvinder og mænd - ung som ældre.

✔ 7 Videoer og masser af materiale guider dig hele vejen
✔ Spis dig mæt hver dag og tab dig
✔ Ikke et quick-fix eller en mirakelkur - men en langvarig holdbar løsning
✔ Et stort "samfund" og community som støtter dig og kommer med gode forslag

Kend forskellen mellem vægttab / tomme tab:

Bliv klar til din bedste ven bryllup; du begynder at træne en måneds tid før, så du er perfekt til bryllupsdagen. Du smed nogle centimeter her og der fra de steder, hvor du ønskede det, og du er klar. Du føler dig glad for det, brylluppet er forbi, og hvad du bemærker er, at de tabte centimeter er tilbage.

For dem, der kigger på vægttab, skal man lave en ordentlig plan i kalenderen og sætte små mål for sig selv. Disse mål bør være opnåelige; de giver meget selvtillid, når de opnås og fungerer som brændstof til, at nå det næste sæt mål.

Start din rejse mod vægttab med yoga nu.

Minding the Mind:

Hemmeligheden bag et vægttab er, at få din handlinger helt rigtige. Vi har tendens til, at finde løsningen på vægttab i piller eller flasker og i de mest skøre kostvaner også. Men sandheden ligger i, at der ikke er noget andet alternativ til hårdt arbejde, der brænder de uønskede kalorier på en måde, som er let på din krop og også gerne lidt sjovt. Sindet er, hvor det hele starter. Hvis du er her så antager vi, at du mener det alvorligt og ærligt søger en løsning til et vægttab.

Styr din vægt før den styrer dig:

Alder spiller også en vigtig rolle i vægttab, hvis du er ung, så er chancerne for at du kommer i form høj med minimal indsats, men det er det for dem, der er på anden side af trediverne og leder efter vægttab. Når du krydser trediverne, skal du være opmærksom på spisevaner. Fedtstoffer, kulhydrater og proteiner er hovedindholdet i ethvert måltid. At vælge dem klogt over de forskellige måltider på dagen, vil hjælpe dig med at komme langt i at nå dit mål. Komplekse kulhydrater og sunde fedtstoffer kan være en del af din morgenmad, mens det samme til din middag måske ikke er en god idé. Hold styr på din kost. Det kan hjælpe dig med at give dig en ide om, hvor dine makronæringsstoffer kommer fra. Husk at spore hver eneste ting du indtager. Dette vil gøre dig opmærksom på, hvad du får hele dagen og næste gang får dig til at tænke to gange, før du går løs på din yndlings cupcake. Jo mere du uddanner dig selv med fødevaredeklarationer, jo mere forsigtig bliver du og undgår de dårligste madvarer. Det handler om at bringe det til bevidsthed.

Spis Din Vægt

Slip af med dine værste vaner - uden forbud!

Spis Din vægt er for dig

✔️ der er klar til at ændre vaner
✔️ der ikke ønsker forbud
✔️ der vil have et stabilt vægttab
✔️ der spiser lidt for meget
✔️ der vil bruge en app til vægttab

Hold de sjove faktorer til vægttabet i gang!

Holde dig til dine mål og kostplan og opnå disse opfordringer. Hold dig selv motiveret, indtil målet er nået. Din daglige yoga rutine skal du forsøge, at lave i weekenden også.

1. Gå ud med dine venner på en kort tur til udkanten af ​​byen. At være udendørs hjælper dig med at være tæt på naturen og giver dig den nødvendige pause fra din yogaplan og slankeplan.

2. Planlæg en strandtur – Hvornår var det sidste, da du gik barfodet på de hvide sandstrækninger i de blå hav og bølgens skum kyssede dine fødder? Få det bedste ud af en strandtur ved at gå på de endeløse kyster og glem ikke at medbringe din yogamåtte i ny og næ.

3. Få cyklet. Cykling er en anden udendørs aktivitet, som giver dig en god træning, og med venner omkring dig vil du ikke engang kunne mærke hvor lang en distance du har været på.

Det er vigtigt at være udendørs, da det løfter dig, giver dig den nødvendige pause og hjælper dig med at forberede din yoga rutine næste uge. Vigtigst af alt er, at disse aktiviteter har hjulpet dig med at fyre kalorier af. Du kan undskylde dig selv for de pizzaskiver du tager til aftensmad.

Sund og slank uden sult

Kuren som slet ikke er en kur! Til kvinder og mænd - ung som ældre.

✔ 7 Videoer og masser af materiale guider dig hele vejen
✔ Spis dig mæt hver dag og tab dig
✔ Ikke et quick-fix eller en mirakelkur - men en langvarig holdbar løsning
✔ Et stort "samfund" og community som støtter dig og kommer med gode forslag

yoga øvelser

Få de 21 bedste yogaøvelser

-og deltag i lodtrækningen om gavekort på 500 kr. HVER måned!

Når du klikker "Hent øvelserne nu" tilmeldes du nyhedsbrevet. Du vil modtage yogaprogrammer, fitness-råd og tilbud [kan nemt afmeldes].

Sådan! Du har nu adgang til dine yogaøvelser - god fornøjelse :)

gavekort-gaveregn-2

Vind 500 kr. HVER måned
og shop hos "Den Intelligente Krop"

Når du klikker "Deltag" tilmeldes du også vores nyhedsbrev. Du vil modtage yogaprogrammer, fitness-råd og tilbud [kan altid nemt afmeldes].

Du deltager nu i lodtrækningen om 500 kr. på gavekort hver måned.

Share This