Få et varigt vægttab med yoga

Denne artikel giver dig et indblik i vægttab med yoga og for dem, der bare vil af deres overflødige vægt, og vil se et nyt “jeg” i spejlet næste gang.

Vægt-tips

• Vægttab handler om 80% af spisevaner og 20% ​​af træning.

• Formålet med at tabe både kropsfedt og totalvægt.

• Vær regelmæssig og dyrk yoga oftere.

• Hold metabolisme aktiv ved, at indtage 5-6 små måltider, hver 2-3 timer. Dette vil også hjælpe dig i
holde din pseudo sult i skak.

• Pas din yoga træning. For lidenskaben kan hjælpe dig med, at gå dybere ind i dine yogapraksis.

• Vær 100% med maden på spisebordet, undgå at se TV eller chatte på telefonen, når du spiser og har en afbalanceret kost.

• Husk 3 vigtige elementer i vægttab ved yoga – disciplin, beslutsomhed og dedikation.

Historien indtil videre… Vægttab og yoga:

Kan yoga virkelig hjælpe med at tabe sig? Den grundlæggende kendsgerning om yoga er, at det er en aerob træning, som kan hjælpe dig med at komme i form, når du er med moderat hastighed. Hvis du er på udkig efter et stort vægttab, skal det gøres under tilsyn af en yoga-ekspert og over en periode. Fordelen med yoga er det, der efterlader dig frisk og ny hver gang du er færdig med din yoga træning. Årsagen bag det er, at yoga bringer dit sind, krop og åndedræt på samme niveau. Dette fænomen gør det mere interessant og nemt og effektivt i forhold til andre træningsprogrammer.

 

Sund og slank uden sult

Kuren som slet ikke er en kur! Til kvinder og mænd – ung som ældre.

✔ 7 Videoer og masser af materiale guider dig hele vejen
✔ Spis dig mæt hver dag og tab dig
✔ Ikke et quick-fix eller en mirakelkur – men en langvarig holdbar løsning
✔ Et stort “samfund” og community som støtter dig og kommer med gode forslag

Kend forskellen mellem vægttab / tomme tab:

Bliv klar til din bedste ven bryllup; du begynder at træne en måneds tid før, så du er perfekt til bryllupsdagen. Du smed nogle centimeter her og der fra de steder, hvor du ønskede det, og du er klar. Du føler dig glad for det, brylluppet er forbi, og hvad du bemærker er, at de tabte centimeter er tilbage.

For dem, der kigger på vægttab, skal man lave en ordentlig plan i kalenderen og sætte små mål for sig selv. Disse mål bør være opnåelige; de giver meget selvtillid, når de opnås og fungerer som brændstof til, at nå det næste sæt mål.

Start din rejse mod vægttab med yoga nu.

Minding the Mind:

Hemmeligheden bag et vægttab er, at få din handlinger helt rigtige. Vi har tendens til, at finde løsningen på vægttab i piller eller flasker og i de mest skøre kostvaner også. Men sandheden ligger i, at der ikke er noget andet alternativ til hårdt arbejde, der brænder de uønskede kalorier på en måde, som er let på din krop og også gerne lidt sjovt. Sindet er, hvor det hele starter. Hvis du er her så antager vi, at du mener det alvorligt og ærligt søger en løsning til et vægttab.

Styr din vægt før den styrer dig:

Alder spiller også en vigtig rolle i vægttab, hvis du er ung, så er chancerne for at du kommer i form høj med minimal indsats, men det er det for dem, der er på anden side af trediverne og leder efter vægttab. Når du krydser trediverne, skal du være opmærksom på spisevaner. Fedtstoffer, kulhydrater og proteiner er hovedindholdet i ethvert måltid. At vælge dem klogt over de forskellige måltider på dagen, vil hjælpe dig med at komme langt i at nå dit mål. Komplekse kulhydrater og sunde fedtstoffer kan være en del af din morgenmad, mens det samme til din middag måske ikke er en god idé. Hold styr på din kost. Det kan hjælpe dig med at give dig en ide om, hvor dine makronæringsstoffer kommer fra. Husk at spore hver eneste ting du indtager. Dette vil gøre dig opmærksom på, hvad du får hele dagen og næste gang får dig til at tænke to gange, før du går løs på din yndlings cupcake. Jo mere du uddanner dig selv med fødevaredeklarationer, jo mere forsigtig bliver du og undgår de dårligste madvarer. Det handler om at bringe det til bevidsthed.

Sund og slank uden sult

Kuren som slet ikke er en kur! Til kvinder og mænd – ung som ældre.

✔ 7 Videoer og masser af materiale guider dig hele vejen
✔ Spis dig mæt hver dag og tab dig
✔ Ikke et quick-fix eller en mirakelkur – men en langvarig holdbar løsning
✔ Et stort “samfund” og community som støtter dig og kommer med gode forslag

Hold de sjove faktorer til vægttabet i gang!

Holde dig til dine mål og kostplan og opnå disse opfordringer. Hold dig selv motiveret, indtil målet er nået. Din daglige yoga rutine skal du forsøge, at lave i weekenden også.

1. Gå ud med dine venner på en kort tur til udkanten af ​​byen. At være udendørs hjælper dig med at være tæt på naturen og giver dig den nødvendige pause fra din yogaplan og slankeplan.

2. Planlæg en strandtur – Hvornår var det sidste, da du gik barfodet på de hvide sandstrækninger i de blå hav og bølgens skum kyssede dine fødder? Få det bedste ud af en strandtur ved at gå på de endeløse kyster og glem ikke at medbringe din yogamåtte i ny og næ.

3. Få cyklet. Cykling er en anden udendørs aktivitet, som giver dig en god træning, og med venner omkring dig vil du ikke engang kunne mærke hvor lang en distance du har været på.

Det er vigtigt at være udendørs, da det løfter dig, giver dig den nødvendige pause og hjælper dig med at forberede din yoga rutine næste uge. Vigtigst af alt er, at disse aktiviteter har hjulpet dig med at fyre kalorier af. Du kan undskylde dig selv for de pizzaskiver du tager til aftensmad.

Share This